Asya001 Kızlar bebeğim 10 aylık eskisi gibi göğüslerim şiş olup böyle süt dolmuyor böyle sönük göğüslerim ama sıkıyorum süt geliyor böyle 3 saatliğine işim oluyor bebeğimi anneme bırakıyorum böyle gene sönük sizde durumlar nasıl normal mi
Beyzasmom Asya001 aslında göğüsler bir süre sonra terbiye oluyor deniliyor yani yumuşamış olması süt olmadığı anlamına gelmiyor
Asya001 Rabia6025 ama benim 3 aylıkken canım böyle sütyenim sütten ful ıslanıyordu böyle akıyordu süt göğüslerimden birini emzirirken diğeri akıyordu
Aleyna2311 Asya001 benimde öyleydi göğüs pedi olmadan asla duramazdım şuan öyle değil sıkınca süt geliyor ama yumuşak göğüslerim