Kızlar 8 ay 8 günlük kızım.
4,5 aylıkken geçtik ek gıdaya tadım tadım gittik şu zamana kadar bi belirti yoktu ama 6. hastalıktan sonra boynunun altı ve bacaklarında bi kaç kırmızı döküntüler kaldı bnde tam geçmemiştr diye düşündüm ama iki üç gündür de yüzünde kuruluk oldu ve egzama gibi oldu. Bebeğinde Alerji olanlar sizinde böyle mi başladı ?