Mama kaynaklı kaka yapamıyor olabilir, 2 ay meme ve mama takviyesi yaptım, önce humana kullanıyorduk, onu kullanırken karnı çok şişiyordu gazını çıkartamıyordu, evolvia ac ye geçtik ve o mama bebeğimi biraz daha rahatlattı. Kakasını da gün aşırı yapıyordu. Sonra mamayı tamamen bıraktık bi 10 gün kadar kaka yapmadı doktorumuz 10 güne kadar normal olduğunu söyledi ve 10. Günde fitil verdi. Fakat ben fitil kullanmadım poposuna zeytinyağı sürdük, ertesi gün yaptı kakasını. Fakat mama kullanırken gaz problemi ne yaptıysam geçmedi, her akşam kolik ağlamalarımız vardı. Kullanmadığımız gaz damlası takviye şurup kalmadı ben hiçbirinin işe yaradığını düşünmüyorum. Masaj ve ayaklarını mutlaka sıcak tutmak gerekiyor, kiraz çekirdekli çorapların çok faydasını gördük bir de karnına sıcak havlu 😊