Ahaha12 bununla ilgili post açmıştım ben de sanırım, kucağa alıp dışarı baktırdım mı asla yüzüme bakmaz hep başka yerlere bakardı Allah korusun sanki beni görmüyor gibi. Ama tamamen normal, eski postlara bakarsanız bunun çok sorulduğunu görürsünüz. Yatarken sizi takip ediyor tepki veriyor göz teması kuruyorsa sorun yok. Genelde yattıkları için kucağa alınca etraf daha cazip geliyor ve hep başka yerlere bakıyorlar.