Katun Elifinannesii_ normal anne sütü ile veya sıcak su ve temiz bir bez ile silin çok sık olursa doktora danışın tabi
nilna Elifinannesii_ çapaktan açok çekip herşeyi denemiş biri olarak söylüyorum pamuğa birazcık çay damlatıp gözünün üstünde 10 sn beklet bikaç gün birdenbire kesilicek
Gzmavci27 Elifinannesii_ bizimde oyleydi hic gecmedi doktora goturduk tikaniklik var dedi 1 yasina kadar gecebilir dedi yoksada kucuk bi operasyonla hallederiz dedi su an 1 yasinda eskisi gibi capaklanmiyo 1 ay sonra kontrole gitcez tekrat
Haticelkubra Bizde iki ay boyunca çektik baktık olacak gibi değil kızımın gözleri açılmıyordu doktora götürdüm merhem ve damla yazdı.sonra da masaj yap dedi.hem masaj yaptım hem ilaçları kullandım iki güne geçti çok şükür