1Ana2Evlat benim oğlum da 3 yaşında bugünlerde gripti😒sabahları güzelce kahvaltısını yapıyor sonrasında eğer halsiz ve kötü görünüyorsa calpol,aferin şuruplarından birini veriyorum et suyuyla tarhana çorbası yapıyorum ismine oğlum hasta çorbası diyor 😁nane limon içiriyorum bogazında tahriş varsa ılık kakaolu süt yapıyorum burnu tıkalı olur genelde onun içinde vicksbaby balm krem var ondan burun kenarlarına sürüyorum yatarken de ılık duş ve yatış ☺️☺️