Hanımla merhaba bu konu hakkında buraya bi kere daha yazdım çok psikolojim bozuldu gerçekten hamile kalmaktan okadar korkuyorumki geçen ay regl olmadım geciktikten 5 gün sonra test yaptım negatifti 7 gün sonra bidaha yaptım oda negatif ay bitti ben hala regl olmadım 31 aralıkta tekrar test yaptım negatif çıktı sonra onu odaya dolaba koydum dışarı çıktım eve gelip baktığımda grimsi bi 2. Çizgi vardı eyvah dedim cuma günüydü çocuklardan çıkamadım başka test almak için ertesi günde çıkamadım eşimde çalışıyo neyse ben pazar sabahı regl oldum o çift çizgi neydi bitürlü aklımdan gitmiyor düşün düşün Kafayı yicem psikolojik mi ne midem bulanıyo arada fln yarın test almayı düşünüyorum acaba diğer ay regl günümümü beklesem