Bayanlar merhaba
yeğenim 6.5 aylık ishal var ek gıda ve sadece mama alıyor diş çıkarma döneminde ateş yok şuanlık kusma yok acile gittiler ishal suyu çok içmemesine rağmen mamayı da çok içmiyormuş şuanda dişten demiş acilde ki doktorlar beslenme çok az şuanda sizce nasıl geçer ne yapılabilir?