scooby-doo akinannesi38 bence daha büyük olmalı büyük çocuk en azından 7-8 gibi ki o durumu idrak etsin yoksa çok zor gerçekten
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi akinannesi38 oğlum 28 aylık kızım 3 ay 15 günlük gayet iyiyiz 💚💜❤️ Oğlum 2 yaşına girdi kızım doğdu.
akinannesi38 Elifffinnn10 esimin yaşı biraz büyük 4 aylık oğlum var ama ben de 23 yaşındayım 2. Çocukla arasında fazla fark olmadan büyüse ikisine guzelce ikiz gibi diye düşünüyorum 🤷♀️ bilmiyorum
Elifffinnn10 akinannesi38 cocuk açısından belki güzel olabilir yanina arkadaş olur ama siz çok zorlanirsiniz arka arkaya 2 cocuk yapan annelerin hali ortada hepsi perisan. Esiniz kac yasinda cok mu buyuk
Tuba akinannesi38 benim iki oğlumun arasında 1,5 yaş var ve arkadaş gibi büyüyüp gidiyorlar birlikte oynayıp vakit geçiriyorlar bütün gün. onlar için fazla yaş farkı olmaması iyi oluyor ama maddi manevi anne baba için zor olabiliyor☺️