Merhaba Mart ayında 2 yaşına girecek bir kızım var 20 gündür herşeyi o kadar ağlıyor ki alt değişirken kıyafet giyerken. Yeme konusunu demiyorum bile. Ben çalışıyorum nöbete geçtim ben yokken babasına veya anneme yapmıyor. Ama beni çileden çıkartıyor bende bağırıyorum artık çileden cıkıp. Bir anda hiç birşey yokken bakıyorum yerlere atıp ağlama krizine giriyor. Kendisine dokundurmuyor. Ne yapacağım akıl verin yoksa bu dönem geçici midir