Deleted098 bizim egzamımızı ben şöyle geçirdim; doktor krem verdi çok ilerlediği zaman kortizonlu kremini sürdüm sönünce yaralar mustela stelatopia balm ve şampuanını kullandım ve kıyafetlerinin hepsini çırpıp tüylerinden arındırıp ütüledim. Yiyecek konusunda da bize doktorumuz mayalanmış şeyler yeme dedi (yoğurt, sütlaç, süt gibi) neye tepki verdiğini de yiyerek anladım ı şeyleri yemiyorum mesela benim kızım ketçap ve süt içince egzaması çıkıyor