10buçuk iştahsız normal yemek yemeyen bir bebeğim var. Et pankek unlu meyveli muhallebi falan öyle şeyler yer. Çorba sulu yemek sebze yemeği vs asla yediremem. Normalde iki gğnde bir üç günde bir kaka yapardı bebeğim bi kaç gün önce evde bisküvi yaptım eline vereyim oyalansın diye artık kahvaltı karışımlarına ve akşam muhallebilerine bir iki tane bisküvi atıyorum ne zaman yeae kakasını yapıyor hemen peşine. Daha öncesi ben doyuramadığım için mi yapmıyordu yoksa bisküvinin böyle bi etkisi mi var onla mı duyuyor çocuk anlamadım sizce neden olabilir