Merhaba bebeğim 1 yaşında. İçim o kadar dertli ki 😔 ne versem çiğnemeden yutuyor. Blendır ile büyütmedim. Yeri geldi püre yedi yeri geldi mücver pankek vs eline verdim ama ne yese çiğnemiyor 😔8 dişi var arka azılar da çıktı nerdeyse. Napıcam bilmiyorum her lokmayı yutmaya çalıştığında o yüzündeki acı ifadesi beni bitiriyor 😔 örneğin bu akşam i tavuk verdim didik didik edip yoğurtla karıştırdığım halde hep öğürdü yutamadı yiyemedik akşam yemeğini 😔 Allah aşkına bilen bana yardım etsin büyük lokma mı vereyim napayım ben 😭