Sevgi-Aslan Ben çok çiçekli olanı beğendimhttps://imgyukle.com/i/osL72s https://imgyukle.com/i/osLAAQ
TospikOglusum Sevgi-Aslan Ben attığın ikimtakimida beğenemedim daha güzel pasta tabaklari varya ama yinede sen bilrsin👍🌺
Sevgi-Aslan Blackcloud Valla ikisinden biri olcak çok çiçekli olanı beğendim ama fikrinizi almak istedim
MesNes Sevgi-Aslan çok çiçekli olan 🥰 beyaz yerlere tatlı pastayı koyunca kenarda çiçeklerle çok güzel duruyor benim de benzer bir takımım var