Sevdenuur bir ay onceki kilosuyla dogdugu kilosuda benim kizimla ayni canim. Suan 10 gun sonra felan benim kizimda tam 6 aylik olcak. Boyuna bizimkiler masallah nasil uzun diolar, sizinkiler fesatliktan demis , el kadar melek o daha, suan uzun olsa ilerde uzun olcak die bisy yok, kisa olsada kisa olacak ilerde die bisy yok. Eltimin kizininda herseyi iyiydi gayet uzundu bebekken, ama simdi kiz 1,5 yasinda gecen ay saglik ocaginda hemsire demis boyu hic uzamio kac aydir doktora gotur demisler. Kimsenin agzina bakma