Selam kızlar. Çok ama çok yorgunum. 28 aylık bir oğlum var. Çalışan bir anneyim. Evimde asla oturup dinlenemiyorum. Temizlik bile yapmıyorum. Haftada 2 kez süpürge yaparım o kadar. Fakat işim asla bitmiyor. Oğlumun sürekli peşinden koşmam gerekiyor. Bir öğünü minimum 45 dakika sürüyor. Çok yavaş yiyor zaten iştahı da çok yok mecbur yesin diye bekliyorum. Uyuması en az 1 saat sürüyor. Bazen 1 buçuk olabiliyor. Artık dayanamıyorum. Günümün 4 saati yemek yedirmeye, öğle uykusuyla birlikte 2 - 3 saati uyutmaya çalışmakla geçiyor. 7 saat bu şekilde. Her hafta sonunun kısa özeti bu. Hafta içi zaten çalışıyorum. 17.30 da evde oluyorum. Yine yemek yedir uyut saat 22.30 oluyır. Sizin de durumlar bu şekilde mi? Önerileriniz var mı