Marta 20 ayligiz , ve geceleri 3-4 defa uyaniyoruz , memeyi birakmak istiyorum artik. nasil birakacagim , bir kac kere denedim basarisiz oldum. esim ben geceleri destek olmam diyor nasil birakiyosan birak diyor ? Yardimlariniza ihtiyacim var
19032020 Marta öncelikle kararlı olacaksınız benim eşim de destek olmadı çünkü ağlamasına dayanamıyor. Ezgi cemrek YouTube kanalında çok güzel anlatmış ben o yöntemi denedim. Ve bir hafta oldu bugün bırakalı. İlk iki gece ağladı ama kucağımda sakinleştirdim ninni söyledim hikayeler anlattım sevdiği şeyleri anlattım öyle öyle uyudu. Uyku bunaltınca mecbur bir şekilde uyuyacak. Ama sizin sakin kalmanız çok önemli. Gerilirseniz hisseder çünkü. Kolaylıklar diliyorum 🙏🏻
Marta 19032020 simdi bahsetiginiz videoyu dinledim , hemen deneyecegim cok cok tesekkur ederim , birebir videodaki kisi benim, benim cocugumu ve beni anlatiyor resmen🙈