A05072020 yaşınız zaten çok küçük. İlkini büyütün biraz rahat edin ikinciyi yaparsınız sonra. Hani yaşınız 40 a yaklaşmıştır arası az olsun diyebilirsiniz ama zaten 22 yaşında gencecik bir annesiniz. Yormayın bu kadar kendinizi. Biraz ilk çocuğunuzun tadını çıkarın çünkü 2 yaş 3 yaş dönemi çok hareketli oluyorlar, biri küçücük 2 çocukla çok daha fazla yorulur ve zorlanırsınız. Ayrıca ikisine de yetemeyebilirsiniz. Ayrıca kendi fikrim kardeş çok güzel şeydir ama çok da gerekli değildir.