Mom3434 ah canım hiç sorma aynı durumdayız hatta bazen ekran izlerken de yemiyor ama tatil için annemlere gittiğimde tırnaklarını kestirmemişti babamda azarlar gibi konuşmuştu şu an 2 yaşında sene de 1 görüyorüz annemleri o yüzden babamdan çekiniyor biraz aslında çok seviyor konuşurken falan ya da oyun oynarken çok seviyor babamı zevk alıyor ama yemek yemediği zaman dede ti arayacağım bak kızar sana diyorum yada babamı arıyorum babamla birbirlerine telefonda öpücük atıp konuşuyorlar o zaman yiyor bi de kaynımdan çekiniyor oğlum kaynımım oğluyla aynı yaşta benim oğlum kaynım hiç kızmaz benim oğluma ama kendi oğlu çok şımarık olduğu için ona kızıyor o yüzden de bana da kızar diye ondan da çekiniyor o evde olunca çok güzel yemek yer