MinnakAras Sadece bacaklarında vardı şimdi boynu sırtı göğüsünde var sabahtan beri çok kafama taktım 😓 https://resimyukle.io/g/T4wzW82vBF https://resimyukle.io/d/I24sPnDoCnbasiFCVokClOcYInusR0w3w9VEjlisfDo4nTT18JP3tCZsLS0p5LPM
Duyulurum MinnakAras evet göğsündeki egzama ama bacağındaki pişik sanki. Bir doktora görünseniz iyi olur
Mys01-01 MinnakAras goremedım cnm resımde silinmiş ama kızımda var besinden sonra oldu 5 gün krem kullandım zaditen ile geçti
Duyulurum MinnakAras o testler zaten tam bir sonuç vermiyor ki. Daha ilerlemeden müdahale etmek de önemli. Doktora gidene kadar varsa nemlendirici sürün egzamalı olan bölgeye günde üç dört defa sürün
MinnakAras Mys01-01 sanırım besinden oluyor aynen doktoruma attım resimleri getir losyona başlarız bi süre geçmezse diyete başlarız dedi
Mys01-01 MinnakAras bı losyon kullandık cnm 3 seye dıkkat et dedı yumurta brokoli karnıbahar yada yenı bısı be denedın dedı bulduk cnm ama dıkkat ederek hemen bulursun