Az önce bebeği kucağıma aldım yavaş yavaş oturacakken bi anda belim boşluğa geldi arkaya düşer gibi oldum dikişlerim acayip acıdı yani içten bseylerin açıldığını hissettim sanki yapıştırma dikiş ama biraz acısı geçince açıp bakcam ama bi hastaneye gitsem mi bilemedim de var mı basına böyle bsey gelen