Mesela ben gece kendi odasında yatıramıyorum yalnız başına. Bana sesini duyuramaz çok ağlar diye korkuyorum. Bir de esas tuhafı gece eve biri girerse bebeğimi alır gider diye korkuyorum. 🥺 18 aylık. Artık odasını ayırsam hepimiz rahat edeceğiz. Emiyor ama gece de pek kalkmıyor artık emmeye, aynı odada yatmamıza gerek yok aslında.