Pnrdadas cnm ben 40 ına kadar gündüzleri 2 saattebir, geceleri 3 saatte bir emzirdim. Zaten kendi de saati geldimi uyanıyordu tık diye. 40 ından sonra kilo alımı vs iyi olduğundan doktorun gece uyandırma dedi acıkınca kendi uyanır artık uyandığında ver dedi. Şimdi gündüz yine 3 saati geçirmiyorum gece bazen 3.5-4 saati buluyor uyanması 😊 halinden de memnun görünüyor bakalım şimdilik 😊