Merhaba arkadaşlar, kizim 3 yaşında nerden oluştu nasıl alıştı bu tik hiç bir fikrim yok ama durup durup agzindan gaz çıkartıyor ard arda yapıyor bazen. Uyarmayim sönsün bu davranisi diyorum ama yok care olmadı nasıl geçer sizce. Yani ben inadına yapıyor diye düşünüyorum ama bir hastalık belirtisi olabilir mi acaba diye de işkillendim simdi. Bilgisi yada fikri olan var mi