Oğlum 5 aylık yanaklarında egzama var geçen ay doktor sadece bununla alerji teşhisi koyamayız dedi travazol verdi sürdüm geçti bir ay sonra yine oldu tam da kontrol zamanı bu ay da doktorumuz olmayınca başka bir doktora gittik yanaklarını görünce hemen süt diyeti verdi 2hafta sonra gel dedi ama kızarıklık normalde en fazla 3 gün sürüyordu şimdi geçmiyor anlamadım nedenini alerji bu şekilde olur mu? Oluyorsa da süt ürünlerini kesince niye arttı