Fencibiranne Bebeğim 30 ekim doğumlu 38+2 de doğdu acaba şu an atak haftasını mı yaşıyoruz yaklaşık 4-5 gündür inanılmaz huzursuz bebeğimi tanıyamıyorum. Var mı aynı haftalarda olanlar sizde durum nedir