Kızlar benim eşim biraz iriyarı biri bende minyomum bebegimde babasına çekti biraz iri dogum gunu yaklaşıyor babet ayakkabı arıyorum da kızım 23 numara giyiyor sizce ayına göre ayakları cokmu buyuk bana öyle geldi olsun farketmezde bi an gözümün önüne 42 numara ayakkabı giyen görümcelerim geldi😂