Elim salı günü rahatsızlandı. Çarşamba covid tanısı konuldu. Onda yüksek ateş vardı sadece . Bende hiç bir belirti olmadı. Dün gece bebeğimiz (10 aylık)ateşlendi 39 a kadar çıktı.Islak bez ve şurupla düştü ancak şurubun etkisi geçtiği an tekrar ateşi çıkıyor. Doktor 4 saatte bir şurup vermeye devam edin dedi. Elimizden başka birşey gelmiyor karantinada olduğumuz için doktora da götüremedik. Önerisi olan var mı? Ya da bu süreci nasıl atlattınız ? Lütfen yardımcı olun