Merhaba hanımlar bende sizin gibi doğum kilolarımdan cok mutsuzdum😒 hiçbir kıyafetim olmuyodu😟 bigün karar verdim bu böyle gitmeyecek😅diyetisyene gittim ve harika bir listeyle hiç aç kalmadan 2 ayda 15 kilo vererek zayıfladım ❤️💪🏻💪🏻💪🏻halen devam ediyorum bi 5 kilo daha var 😛😊 şimdi sizinle listemi paylaşıyorum kan değerlerime bakıldı bi problemim yok troid insülin direnci gibi olmayan herkes yapabilir 💪🏻💪🏻💪🏻
💦Önce detoks suyumuzu hazırlayalım
1 litre suya her gece 1 ince dilim limon 1 ince dilim zencefil 1 tane cubuk tarçın atıp sabahları 1 bardak aç karına içiyoruz sonra gün içinde bitiriyoruz ödemler gidiyor vee başlıyoruz 💪🏻
SABAH 10:00 KAHVALTI
2 ince dilim tam tahıllı uno ekmek
1 tane haşlanmış yumurta
4 tane zeytin
2 ince dilim beyaz süzme peynir
sınırsız salatalık domates yeşil biber
sıkılırsanız 2 yumurta ve 1 ince dilim peynirle omlet yapabilirsiniz haftada 2-3 kere👍🏻
12:00 ARA ÖĞÜN
1 sade türk kahvesi yanında 1 adet kuru kayısı 10 tane çiğ kavrulmamış badem,fındık
14:00 ÖĞLE YEMEĞİ
1 kase çorba yanında ekmek salata veya 6 yemek kaşığı sebze yemeği
16:00 ARA ÖĞÜN
1 su bardağı kefir 2 adet grissini veya 1 porsiyon meyve (2 dilim ananas tavsiye ödem attırıyor)
18:00 AKŞAM YEMEĞİ
160 gram ton balığı bol salata veya 4 tane köfte bol salata veya eliniz kadar ızgara tavuk,et bol salata 1 dilim ekmek
NOT: emziren anneler için 20:00 da 1 su bardağı süte 1 tatlı kaşığı toz tarçın atın için süt inanılmaz artıyor diyet yapmayanlarda deneyebilir❤️
HADİ KIZLAR BAŞLAYIN SONUÇLARDAN SONRA BANA DUA EDERSİNİZ KENDİNİZE İYİ BAKIN ❤️🧿