Merhaba önce anne sütü arkadan mutlaka mama verdim ben her seferinde sarılık değeri düşüne kadar 15 gün boyunca bizde de sarılık 13e kadar yükselmişti doktor hatta haftasonu girince araya muhtemelen pazartesi yatış veririz demişti o haftasonu geceleri 1,5 saate bi alarm kuruyordum uyandırması da uzun sürüyo diye 2 saatte bi mutlaka mama ile destekliyordum geceleri, mama içince daha çok idrar yapıyorlar bence. Sarılık da idrar yoluyla atıldığı için vücuttan, ne kadar çok beslemek o kadar çok idrar yapması demek. Sonra git gide düştü değer çok şükür yatmak zorunda kalmadık