DenizSayerr cildiye doktoruna gidin . Diğer doktorlar alerji diyip geçiyor , bu sefer tedavi uzuyor . Bende öyle olmuştu . Alerji dediler meğer uyuz olmuşum . Bebeğime de bulaştı .tedavi uzadı. Çok kaşıntı özellikle geceleri. Kaşıntı yüzünden iştahsızlık uykudan uyanma ya da uyuyamama. Huzursuz ağlamalar 😞çok zor çok