BilgeAli Kızlar bebeğim kolikti düzelti gibi ağlamaları yok ama uykusu berbat sürekli sallanarak uyuyor yoksa derin bi uykusu yok bütün gün onu sallamakla geçiyor yoksa hiç uyumuyor mızır mızır 3 buçuk aylık sizce zamanla düzelir mi
BabyGirl BilgeAli bi uyku diye sistem var otomatik sallama hepsiburadada falan satılıyor bakın isterseniz
Gamzetrl BilgeAli 6 ay boyunca battaniyede uyuttuk kabus gibi günlerdi sonra ayağa alıştı 1 ay sonra onuda istemedi emerek uyuyo suan gaz sancıları hafifledikce duzeliyorlar
busra37 BabyGirl evet bende kullanıyorum vede çok memnunum. Ayagımda sallayıp beşiğine koyup onu açıyorum uyandıkçada sallıyo uykuya dalabliyo kolayca
BilgeAli Hemen bakıyorum kızlar o dediğinize zaten şimdi ayaktan çingen salıncağına geçtik eskiden beşikçi tutulurmuş sallasın diye valla tutasım geliyor nerdeyse 😥😅🙈🙈🙈🙈
Mlkee BilgeAli o ürünü inceleyin eger istersenuz bende var o aparat 😊 gecen post açmıştım hatta ama henuz satılmadı biz 360 liraya almıştık ama kizim sallanmayi sevmiyor almak isterseniz eger iletisime gecebiliriz aparatin herhangi bi sorunu da yok 🤗