Busee04 Kızlar bebeğim 14.5 aylık ayakkabıyı giydiremiyorum ya ayak parmaklarını kapatıyor parmakları bükülmüş kalıyor içerde😅 ay buna çözüm yok mu huylanıyor gibi sanki ne zaman geçer buu