Alpsmomm 3 saatte bir 90 cc anne sütü alıyor normal mi ya daha fazla içmesi gerekmez mi diliyle ittiriyor içmiyor bir de 2 aylıkken daha fazla içiyordu acaba o zaman doyduğunu mu anlamıyor
Burcuckmk Alpsmomm yetiyor demekki canim benim bebeğim 7 aylik 180 felan icebilir ama 2 kere ancak bitirmistir bazen 100 cc ictiği oluyor fazlasını almıyorsa zorlama doyuyor demkko
uygarinannesiyim Burcuckmk benim de bebeğim 7 aylık .Normal şartlarda 4-5 saatte bir 180 içebilir diyorlar ama 4-5 saat durmuyor ki.2-2,5 saatte bir 100lük içiyor.Bide işin içine ek gıda girdi iyice düzen şaştı.Ama emmek istemediğinde zorlamıyorum ben de
Alpsmomm uygarinannesiyim peki biberonlarını nasıl temizliyorum ben temiz olsun diye biberon temizleyiciyle iyice yıkıyorum ama kimyasala maruz kalıyor mudur acaba
Burcuckmk uygarinannesiyim valla o duzen bende de şaştı benimde bebegim 3 saatte bir yiyor genelde ama tam bir ek gida duzeni oturtamadim emme mama ek gida karisik gidiyor bakalim gittiği yere kadar
uygarinannesiyim Alpsmomm ebebekten aldığım biberon temizleyicisiyle temizliyorum canım,4-5 kullanımda bir kaynatıyorum
Alpsmomm Alpsmomm kuzenim bana sürekli yıkama suya tut kimyasal onlar dedi yıkamayınca içim rahat etmiyor