musmustlu Merhaba anneler. Bebeğim hastanede olduğu için 3 gündür emziremedim. Ama artık emzir dediler. İşin kötü yanı göğüslerimde az süt var. Hastane ortamında ne yapabilirim sütümün artması için ? Ne yiyebilirim ?
Balogluum musmustlu boza tahşn bende çok süt yapıyor emzirmediğiniz zamanlarda 2 saatte bir emziriyormuş gibi sağın göğüsünüz çalışsın
pogacayanakli_aylamm musmustlu hurma, dut kurusu, kuru üzüm atıştırın. Bol su icin 2 3 saatte bir sagin mutlaka
Bsra29112021 Bol su için hurma yiyin. Ve 2 saatte bir mutlaka sağın veya emzirin. Süt yok demeyin emzirmeye devam edin emdikçe gelir ve sitres yapmayın🌸