Kızlar oğlum 13 aylık bebeklerde korona pişik ile belli ediyor ilk başta dediler öyle de oldu. Pişik derken bildiğiniz açık yara gibi. tuvaletini yaparken ağlıyor kuzum 😥 bnde ek gıda bile vermeye korkar oldum pişik olduğu için. Kilo vermiş bu sefer napicagimi sasirdm . Var mı bir öneriniz 😒
Fito krem, travazol,zincozin,hametan,bepanten,sudocrem
Bunlar denediklerim 😔