Seymanb61 ZeyzeyPS göbeğinden akıntı geliyorsa göbek deliği iltihap olmuş olabilir. Bizim de başımıza geldi doktorumuzla ilaç tedavisi ile çok şükür atlattık ama ihmal etme sakın çünkü bazen kana karışıp enfeksiyon olabiliyor o yüzden hemen doktoruna danışmalısın
Sabirellaaaa Gobegınden akıntı gelmesi enfeksiyon belirtisi diye biliyorum ve doktora gozukmesı gerekıyor bence ihmal etmeyin göstermekte fayda vardır umarım kötü bişey değildir