Arkadaşlar bebeğim 3 aylık ilk defa uçak yolculuğu yapacağız beraber ve tek olacağım bebek arabası mı kanguru mu hangisi daha pratik oluyor ve bebekler basınçtan kulakları ağrıyabilir mi diye korkuyorum yardımcı olur musunuz yolculuk yapanlar önerileriniz nelerdir