Aycan12 Selam kızlar ben sma 400 gr mama aldım bugün ama kaç ölçek bide kaç ml yapacağımı bilmiyorum sizce ne kadar yapmam lazım bebeğim 50 günlük
Aycan12 Tubutubu emiyo güzel emiyo ama bazıları sütüm bitiyor yetmiyo ağlıyo aç olduğunu hissediyorum bende mama aldım sütüm olmadığı zamanlar vercem
Xoxox Aycan12 bende ayni durumdayim canim sana tavsiyem mamayi gece ver cok tok tutuyo bi 3 saat uyuyo benimki hem sende dinlenmiş olursun l. Ben gunde 1 kez 60cc yapyorum kendimde emziriyorum mamadan once.
Mineebd Aycan12 emzirmeden önce vermenizi tavsiye etmem. Her defasında önce sizi emsizn arkasından mama takviyesi alın. Neticede sizi emdiğini, sütünüzün olduğunu söylüyorsunuz.. :)
Caglasena Erva16052019 36 günlük bebek nasıl 4 ölçek yiyo çok değilim ya acayip gaz yapar fazla 4 ölçek
Crnmm Aycan12 30 cc ye bir çay kaşıgı dolusu mama konuyor 60 cc ye 2 çay kaşığı dolusu cc arttıkça kaşık sayısıda artıyor
Muhammedd23 Aycan12 benim oğlum bir ayı doldurdu 120 cc 6 kere vermem lazım 24 saat içene dağıtıyorum da bazen. Kutunun arkasında yazar zaten
Nurtupu Biberonun üstünde ölçüsü yazar. 30 yanında 1 yazar 60 da 2 yazar ordan da bakabilirsin.Kaç cc mama vereceksen yanında yazdığı miktarı ekleyeceksin