Kızlar bu damlayı kullanan var mı? 4. aydan itibaren sağlık ocakları kan damlası diye veriyor. Kullanıyorsanız eğer bir sıkıntı yaşadınız mı? Yaşadıysanız neler?
Bize 4. ay aşıları için gittiğimizde sağlık ocağındaki hemşiremiz verdi. Günde 4 damla şeklinde kullanmamızı söyledi. İlk gün huysuzluklar başladı. Ağlamalar, kucak istemeler falan.. Bende aşıdan dolayı olduğunu düşündüm ve çok umursamadım. Sonraki 2 günde aynı şekilde huzursuzluklar ve ağlamalar devam etti. Normalde çok güleç bir çocuktur oğlum. Bu hali biraz endişelendirdi beni ama atak haftasına girdiğimiz için yine çok üzerinde durmadım. Bugün 5. gün ve 2 gündür huzursuzluk, ağlamalara ek olarak kusmalar geldi. Bu ilacı saat kaçta verirsem vereyim ne zaman kussa (hee kusuşunda) bu ilaçta çıkıyordu. Ne zaman yemek yese, gazını çıkarırken hoop bööğğ diye çıkarıyor her yediğini. 5 gündür oğlumun ne yediği yemek ne de uyuduğu uyku, uykularından canını alıyormuşuz gibi bağırarak uyanıyor hep. Bugün bu ilacın içeriğini hiç araştırmadığım geldi aklıma ve baktığımda bir de ne göreyim.. İçeriğinde sakkaroz (bildiğimiz çay şekeri) , 2 tip paraben (bezi, ıslak mendili, şampuanlarına kadar özenle içermesin diye seçtiğimiz madde) ve krem esansı olduğunu gördüm 😶 Hafif yan etkilerinde mide bulantısı, ishal, kabızlık ve kusma var.
Perşembe’ye kadar kullanmayacağım ve gözlemleyeceğim oğlumu bakalım neler olacak. Perşembe günü de doktora götürüp soracağım bakalım bu neyin nesi.
Paylaşmak istedim..