Oykusmummy Taşınıyorum gittiğim evde Ocak yok yeni almam gerekiyor. Sizce tellerini ikili mi alayım yoksa tek tek oluyor ya onlardan mı alayım? Tek tek olandan alırsam döküm alırım dedim de karar veremedim hangisi daha kullanışlı sizce ??
TheLatte Oykusmummy tek tek olanlar bana daha kullanışlı geliyo . Benimki tek tek olandan . Üstteki resimde olandan .
AgentMom Oykusmummy benimki hem tek tek takılıyor, hemde ikili döküm. https://www.profilo.com/urun-listesi/ankastre/ocaklar/OO36P6O90D Bunu kullanıyorum aşırı memnunum.
Asuyar Oykusmummy tek tek olandan alırsanız kesinlikle döküm olanı alın. Yoksa yerinden oynuyor dönüyor çok gıcık oluyorsunuz. Ucuz birşey almayın özetle. Kullandık tecrübe oldu. Şimdiki ocagım Arçelik ikili tel. Direk makınaya tıyorum tertemiz oluyor
Oykusmummy TheLatte tek tek olunca tencereler sallanıyor mu ya bana sağlam olmuyor tencereler sabit durmuyor dediler o yüzden tedirginim. Ve alırsam da o yüzden döküm olanlardan alcam
Oykusmummy TheLatte peki döküm mü yoksa normal mi ? Kaynvalidem döküm olmayandan aldı tencere değen siyah yerlerinin boyası attı
Oykusmummy AgentMom benim şimdiki evimde de böyle ben de memnunum da temizliği zor olmuyor mu ? Makineye falan atıyor musunuz
Gly_87 Oykusmummy annem cok agir ve buyuk yemekler yapar,kocaman asure tenceresini koyuyo(kazan olmasina ramak kalmis tencerenin artik 🤣🤣)hc bisey olmuyo sapasaglamlar,bosch marka tek tek olan ve dökum olmayandan annemnki ve benmki
AgentMom Oykusmummy zor olmuyor. Bir seneden fazladır kullanıyorum. Sabunla yıkayıp koyuyorum. Hala daha yeni gibi duruyor. Makine karartıyormuş. Bir de cam Ocak deterjanlarından kullanıyorum. Şuan için bir sorun olmadı.
Oykusmummy Asuyar ayy işte bununn için sormuştum 😊 bi de tencere sürtünce tellerde boya atması oldu mu ?
Asuyar Oykusmummy döküm alırsanız hiçbir sorun olmaz. Biz ucuz luxel marka almıştık döküm değildi ama nefret geldi yani değiştik. İkili alırsanız yıne bilindik marka kalın şuanarçelik benum ikili memnunum. Tektek alırsanız döküm alın özetle