elifkoyunbakan valla öyle bir yarıyor ki, iyi ki almışım .4.ay bitimine doru verdim uyku eğitimini. Uyku arkadaşını da amigurumi tavşanaldım bitane.önce akşama kadar koynumda gezdirdim kokusu sinsin tavşancığa diye.Sora uyku saati gelmişti o gün, kızımı kucağıma,uyku arkadaşını da elime aldım.sora bi güzel konuşturdum onları.Bak bu senin uyku arkadaşın,sen yatarken yanında olcak vs vs vs. O gün bugündür yatağa girer girmez,eli ilk onu arar.şimdi ikincisini yaptırıcam,yedek de dursun diye.Sabah uyanır,kucağıma alırıö,uyku arkadaşı elinde tutup bırakmıyor kucağımda bile.Ama tabi ben alıp, beşiğine koyuyorum u.arkadaşını. Sadece uyku saatlerinde görüyor onu.1 yaş olduk.Demem o ki, mutlaka alın, Yanlız hissetmesin beşiğinde.