Eddaaaa Ysmntr sanırım bnm bebeğinde de var.. 3aylik oğlum üç aydır göğüs ucu yaralarını geciremiyorum.. gogsum tam bosalmiyor oğlum bir saat emmesinde rağmen . Sürekli mastit oluyorum ..bide emzirme sonrası hatta son zamanlarda gün içerisinde göğüs ucum beyazliyo felaket bı ağrı kapliyo gogsumu.. sonra tekrar eski haline dönüyor 1dk icerisinde
Ysmntr Eddaaaa dudak bagi icin doktor bize dis cikarma doneminde duzelebiliyor dedi o zamana kadar bekleyelim dedi dil bagi olan bebeklere operasyonla müdahale ediyorlarmis
Eddaaaa Ysmntr yarın gidicez dişçiye bakalım ne diyecek.. bnm göğüs yaralarım geçmiyor tekrarliyo döngü halinde
Ysmntr Bunun gibi benim bebegimde varmis bazilari dis cikarma doneminde duzelirmis bazilari ise duzelmezse dislerinde ilerleyen zamanlarda bozukluk olurmus o yuzden erken tesis onemliymis
KuzumBaris Eddaaaa merhabalar benim de göğüs çatlağım ve acılarım geçmiyor, siz gösterdiniz mi doktora, ben de dudak bagindan suphelendim, tedavisi filan nasıl ? 🤔💌
Eddaaaa KuzumBaris merhaba.. oğlum 15aylik 5aylikken geçti çok şükür yaralarim.. dudak bağından suphelenmistik ama doktora gosterdigimde olmadığını söyledi.. 5ay çektim yaraları ama çok şükür ki geçti nasıl geçti bnde bilmiyorum .
KuzumBaris KuzumBaris Eddaaaa gerçekten mi, çok sevindim ne mutlu maşallah, beş ay demek ha, biz daha iki aylığız bakalim ne kadar sürecek çok sağ olun😇🤱