aylizinannesiii daha önce ne alıyorsunuz? Doğuş gurme alıyorduk. Şu an doğuş tiryaki alıyoruz. Gurme acı geliyordu biraz bu daha iyi hafif.
Önceki yıllarda Çaykur Rize alıyorduk onu da severim. Daha iyi çaylar da var tabi Çaykur mavi olan mesela ama bütçe meselesi ve çok çay içiyorum ben yetişmez bana 😄