Arkadaşlar,
Sütüm bitti, bildiğiniz bitti yani sadece sıkınca ucundan çıkıyor.
Neyse ben de sağma kampına başladım, bebeğim 4 aylık ve emmiyor full mama gidiyor bir umut düzenli sağım ile arttırma umuduyla girdim bir yola….
2,3 saatte bir sağmaya başladım. Ama çalışıyorum işte sağamıyorum 6 saat, neyse dedim olduğu kadar sen elinden geleni yap 1 kaşık da çıksa yavruna şifa olsun.
Zaten 2 aydır meme reddi had safhada olduğu için memeyi tutması bir hayal benim için en azından gittiği yere kadar ne kadar çıkarsa kaşıkla vereyim dedim.
Moralimi de bozmadım dedim ne yapalım nasibimiz buymuş.
Emzirme danışmanı ile de görüşüp Biberonu bırakıp alıştırma bardağına geçtik zaten.
Neyse aniden komşum geldi dün, koltukta pompayı gördü içinde 1 çay kaşığı kadar süt, ay o kadarla bebek mi doyar ablacım dedi.
E dedim biliyoruz herhalde mama alıyor zaten. 🤦♀️
Ay sinirim bozuldu ne kadar patavatsız bu insanlar.
Birçok arkadaşım çoktan bıraktı olmazsa olmaz kendimi yoramam dedi onlara da hak veriyorum asla kötü düşünmüyorum , anne de yıpranıyor çünkü ama ben bütüüüünnn gün sağıp damla damla gelenleri çay kaşığı ile veriyorum, parmağım ile dibini sıyırıp ağzına veriyorum çocuğumun bir nebze de olsa faydası dokunsun diye.
Keyfimden yapmıyorum ki ,inşallah sağdıkça çoğalır, şöyle günde 30,40 cc verebilsem bile inanın dünyalar benim olacak.
Tam kendimi bu konuda toparlayıp sakin ve huzurlu oluyorum biri edecek laf buluyor. 🤦♀️🤷♀️🤷♀️