Kelebekk17 ben 3 öğün veriyorum 1 de ara öğün gibi yatmadan önce meyve veriyorum sabah kahvaltıda salatalık 1 adet zeytin veriyorum yanında da bebek biskuvisi peynir pekmez muz karışımı veriyorum bezen de bunun içine irmik li karışım yapıyorum öğlen yogurtlu şeyler vermeye çalışıyorum akşam da çorba yada değişik tarifler yapıyorum