Çok normal:) keyfini çıkarın ağladıkça verin ve uyuduğu zaman elinizle çenesine dokunun ittirin emmeye devam edecektir emecek ki sütünüz artsın zamanla doyup doymadığını anlarsınız mama sakın vermeyin anne sütü en güzeli doktor takibinizde zaten kilo almış mi sütünüz yetiyor mu belli olur ona göre mama tavsiye edebilir doktorunuz ama dediğim gibi korkmayın ağladıkça vermenizi tavsiye ederim🌸