Cinarinannnesi hayır ya ben 15 20 gün snra anne sudeyni aldım bez çok rahat çünkü süt doğumda çok fazla bebek küçük olduğu için bitmiyor aşırı şekilde sis oluyor snra sarkma oluyor bence takın rahatsız oldunuz çıkartınız zaten ama diğer sudyen insanı rahatsız ediyor vlhh ama bez yok etmiyor