Cinarinannnesi bende bişey sormak istiyorum yardımcı olur musunuz benim 13 aylık bir kızım var dikkat ediyorum artık eskisi gibi benim sütümü içmiyor mesela bugün hiç içmedi ben ona zorla vermesem aklına dahi gelmiyor yemek yiyor günde 2 defa 250 ml biberonla hazır süt veriyorum bir kere saat 3,4 gibi. Uyutmak için birde gece yatmadan önce ısıtıp ona verip salaiyip yatırıyorum ama gün içinde mutlaka verirdim ama bu kaç .zamandır dikat ediyorum hiç istemiyor acaba bu yüzden mi beni unuttu kızım çok ster yapıyorum çok üzülüyorum lütfen yardım edin kızımın sütten kesilmesini istemiyorum böyle yapması normal mi ? Yoksa paket süt vermeyi keseyim mı