Yavuzun_annesi her damlayı kullandım en sonuçta 3 doktor önerisiyle zeytinyağı verdim sabah akşam 1 cay kaşığı çok güzel kaka yapmaya başladı 4. Gun onu da vermeyi kestim şükür smdi çok daha rahatlatıyor sanki gaz damlaları daha kötü yapıyor yani bizde oyle oldu